E
Elly

20.03.2016

7/10

Zaman zaman sıkıldığım ama sonunu çok beğendiğim bir kitap. Kitapta bazı şeylerin çok havada kaldığını düşünüyorum. Evet kitap güzel konusu ilginç ama o kadar.

Baskı: Her Gün (Her Gün, #1)