I
IşılBulut

11.04.2016

8/10

Bu kitabı sevdim, Scout'un kendini, hayatı ve ailesini sorgulaması hoşuma gitti. Kendimle özdeşleştirdiğim bölümler oldu. Güzel bir finaldi..

Baskı: Tespih Ağacının Gölgesinde