harper lee
11.04.2016
Bu kitabı sevdim, Scout'un kendini, hayatı ve ailesini sorgulaması hoşuma gitti. Kendimle özdeşleştirdiğim bölümler oldu. Güzel bir finaldi..
Baskı: Tespih Ağacının Gölgesinde