
Leo
mia sheridan
10/10
OKUYUN !!!! Herşey dozunda güzeldir cümlesini tanimlayan kitaplardan biri bence :) Aşk ,dram, entrika, ayrılık ve daha birçoğu tadında verilmiş . Fazla konuşursam spoiler verecegim diye korkuyorum o yüzden okuyun gitsin bişey kaybetmesiniz ;) veee sonu gerçekten ağlattı bee :'( Ama çokta bariz birşeyin üstünü kapatıp durdun mia'cım ama bizden kaçmaz ;)
Baskı: Leo