Leo
Leo

mia sheridan

N
nrchn

27.03.2016

10/10

OKUYUN !!!! Herşey dozunda güzeldir cümlesini tanimlayan kitaplardan biri bence :) Aşk ,dram, entrika, ayrılık ve daha birçoğu tadında verilmiş . Fazla konuşursam spoiler verecegim diye korkuyorum o yüzden okuyun gitsin bişey kaybetmesiniz ;) veee sonu gerçekten ağlattı bee :'( Ama çokta bariz birşeyin üstünü kapatıp durdun mia'cım ama bizden kaçmaz ;)

Baskı: Leo