Z
zeyneppippek

02.04.2016

8/10

Gayet güzel bir kitap ama biraz fazla dokunaklı.Onun dışında romantik türü seviyorsanız bence hemen şimdi okumaya başlamalısınız

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)