E
eliiff_

03.04.2016

10/10

Anlattıkları çok ağır şeyler ve okuması gerçekten çok zor ancak anlatılanların hemen hemen hepsi ülkemizde yaşanan şeyler. Kitabın sonlarına doğru gözyaşlarımı tutamadım. Sezgin Kaymaz müthiş bir yazar bir kez daha emin oldum.

Baskı: Kısas - Sevinç Kuşları 2