L
LadyMaria

21.03.2016

8/10

İlk kitabın bir tık daha altındaydı.Buna rağmen beğendiğimi söyleyebilirim.Emma ve Aidan çiftine veda ettim fakat Pesh ve Megan ikilisinin kitabını merakla bekliyorum.Yazarın takipçisi olacağım.:D Bu türde kitapları seviyorsanız tavsiye ederim. :)

Baskı: Tek İstediğim Sensin (The Proposition, #2)