R
Ryuzaki

12.10.2012

7/10

Güzel bir fantastik roman. Okuyanların pişman olacağını hiç sanmıyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Tarzını sevdim. Roman özellikle sonu ile beni çok etkiledi.

Baskı: Karanlığın Kızı (Gods & Monsters #1)