kelly keaton
12.10.2012
Güzel bir fantastik roman. Okuyanların pişman olacağını hiç sanmıyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Tarzını sevdim. Roman özellikle sonu ile beni çok etkiledi.
Baskı: Karanlığın Kızı (Gods & Monsters #1)