L
LadyMaria

06.04.2016

10/10

Son zamanlarda okuduğum en iyi historical romandı.Konusunu ve olay akışını çok sevdim.Özellikle bütün erkek karakterler muhteşemdi.Kadın karakterler ise çok tatlıydı.Allahtan seri yan karakterlerle devam ediyormuş.Umarım nemesis en yakın zamanda çevirir.Kesinlikle tavsiye ederim :)

Baskı: Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu (Love By Numbers, #1)