ayşe kulin
30.03.2016
okuduğum (yarım bıraktım) en kötü distopya.anlatım çok sıradan.sanki yalnızca bestseller okuyucularına ithafen yazılmış. sistem eleştirisi böyle olmamalı düşünsel yönü çok zayıf
Baskı: Tutsak Güneş