7/10

Beğendim. İçinde çok fazla klişe barındıran bir aşk romanı değil. Distopya yerine aşk hayatı ön plana çıkan distopya kitaplarını sevenler iççin biçilmiş kaftan. Akıcı bir anlatımı olduğu için çerez gibi 7-8 saatte biter. Tavsiye ederim. ReadingSlump'tan çıkarma ihtimali var.

Baskı: Beni Seç (The Selection, #1)