9/10
Kitap hakkında söyleyebileceğim tek şey muhteşem. Çok beğendim. Eğlenceli bir kitaptı. Callie ve Gabriel'i okumak keyifliydi.Hiç sıklmadan okudum. Yazarın dilini sevdim akıcıydı. Kitaptaki diğer karekteleri de çok sevdim ve onların hikayelerini de okumak istiyorum
Baskı: Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu (Love By Numbers, #1)
