T
tiktak

29.04.2016

9/10

Yaşadığı müddetçe insanın yolu iki şeye mutlaka düşermiş aşka ve ölüme ... Yazar bu duyguları bir roman içerisinde o kadar güzel anlatmış ki bir nefeste okuyup,keşke hiç bitmese diyorsunuz...

Baskı: Giderken Bana Bir Şeyler Söyle