G
gulsaht

28.04.2016

1/10

Hani yazara da haksızlık etmek istemem ama bu kitabı iyi ki Bülbülü Öldürmek kitabından önce okumamışım dedim. O kadar çok uzatma cümleler var ki, bir sonra ki olaya, cümleye geçemiyorsunuz......

Baskı: Tespih Ağacının Gölgesinde