
Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)
stephanie perkins
S
SatanistKesenKedi
01.05.2016
10/10
Çok güzel bir kitaptı. Karakterleri çok düzgün anlatmış. Çok fazla olay yoktu ama yazım tarzı ve olan ufak tefek olaylar beni tatmin etti. Kitap o kadar akıcıydı ki ne zaman bittiğini fark etmedi. son sayfalarında sanki 'Sonuna gelmedim daha gidiyordur ya' diye düşünürken bir baktım sayfalar bitmiş ve kitabı bitirmişim. Okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum.
Baskı: Lola ve Komşu Çocuk (Anna and the French Kiss, #2)