Sadist
Sadist

stephen king

M
MerveDuzla

27.05.2014

8/10

Stephen King'in okuduğum ilk kitabıydı sonda olmayacak kesinlikle kitaba bayıldım konusu kurgusu anlatımıyla gerçekten harikaydı.Annie Wilkes korkulu rüyam oldu King'in yarattığı karakter tam bir sadistti bir anı bir anını tutmayan bazen çok şefkatli bazen tam bir canavar evlerden ırak

Baskı: Sadist