M
maggie

07.05.2016

8/10

Seri bittiği için bana derin bir oh çektirdi. Son kitap da durum bakımından yine ilk 3 kitap gibi, öyle aman aman olaylar yaşanmıyor, yaşansa da bize yansıtılmadan barıştıklarını görüyoruz. Fakat çiftimizin birbirlerine destek olmaları ve hissettikleri sonsuz sevgiyi okumak kalp ısıtan cinsten. http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2016/05/the-blackstone-affair-serisi-yorum.html

Baskı: Değerli Şeyler (Blackstone, #4)