L
LadyMaria

07.05.2016

9/10

Kitabı gerçekten de çok beğendim.Gerek karakterler gerekse olay akışı çok güzeldi.Özellikle historical severlere şiddetle tavsiye ederim :)

Baskı: Şeytan Diyor ki (Cehennem Kulübü #1)