A
AylinKoç

14.05.2016

8/10

Daha güzel bitebilirdi. Ama... Yine de... Muhtesem hayal gücü, keyifli anlatim, Süper bir seriydi. ♡

Baskı: Çöküş ve Yükseliş (The Grisha, #3)