leigh bardugo
14.05.2016
Daha güzel bitebilirdi. Ama... Yine de... Muhtesem hayal gücü, keyifli anlatim, Süper bir seriydi. ♡
Baskı: Çöküş ve Yükseliş (The Grisha, #3)