A
AFD

30.12.2011

10/10

Jonathan Safran Foer bence mükemmel bir kitap yazmış. Bu güne kadar hiç böyle bir kitap okumamıştım; kurgusu, içtenliği, aşkı sevgiyi ve hüznü değişik pencerelerden yansıtması, görsel yazı teknikleri, küçük oyunları, resimleri, anlamak için kendimizi zorlayacağımız fakat hiç anlayamayacağımız bölümleriyle... Okuduğum en iyi kitaplar arasındaki yerini aldı. http://beyazkitaplik.blogspot.com/

Baskı: Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın