a. l. jackson
04.08.2015
Bu yazarın kitaplarında duygu yoğunluğunu çok fazla hissediyorsunuz. Aşk, sevgi, nefret, üzüntü, öfke, çaresizlik...Bu kitabında da fazlasıyla vardı.Ben beğendim. Şimdi kitabın devamını heyecanla bekliyorum.
Baskı: İçimdeki Sen