L
LadyMaria

29.05.2016

7/10

Bir seri daha bittiği için çok üzgünüm. :((( Hatta kitabın sonlarına doğru klişe olmuş repliği bile söyledim. " açaydım kollarımı, gitme topsakal Ethan'ım diyeydim" :((( Tabi ki şaka yapıyorum. :D Ayy nihayet bitti,ohh bu seriden kurtuldum dedim.İlk 3 kitaba nazaran daha iyiydi fakat bittiği için mutluyum.Yazar sonda devam edebilirim demiş.Belki de kabus devam eder :( siz siz olun topsakal ethan'a bulaşmayın ;)

Baskı: Değerli Şeyler (Blackstone, #4)