D
Dreamreader

24.10.2015

10/10

Yine ve yine muhteşem... Her duyguyu yaşatan kitaplar yazmak kolay değildir. Gülümseten, ağlatan, mutlu eden, kızdıran, hüzünlendiren ama en çokta aşık eden bir kitaptı. Kristy'nin aşkı, Bradley'nin bu aşka direnişi, Lilybeth'in tatlı cadılığı, Matt'in gizemi... Yeni kitaplara heyecanla beklediğimi söylemekten başka ne diyebilirim.

Baskı: Beni Sev Diye