kathryn harvey
24.05.2016
Konusu,kurgusu,anlatımı ve çevirisiyle okuduğum çoğu kitaptan fazlasıyla iyiydi..Ben keyifle okudum.Tavsiye ederim.
Baskı: Kelebek (Butterfly Trilogy, #1)