F
fndkkk

23.05.2015

6/10

İlk başlarda güzeldi de sonlara doğru baya sıkıldım.Hikayeye hareket katmak için yapılan atraksiyonlar biraz zorlama geldi bana ve bir türlü adapte olamadım açıkçası.

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)