Y
yasemin144

30.05.2015

8/10

ஜ.. Yabancı ..ஜ Kitabı keşfetmemle kapağıyla aklımın baş köşesindeydi ✦ ♔ Kapakta Aelyx'in olduğu kısım çokça havalı, güzel ama.. ✺ ✺ Yıldızlara bayıldım ♡ ☞ Kitabın başlangıç kısımları akıcıydı ☞ Ortalarına doğru "Neler olacak lan bu kitapta?" ifadesiyle okudum ☞ Sonlarına doğru yeniden akıcılığını, sürükleyiciliğini yakaladı kitap ✴ İlk defa bu tarz okudum yani; ➲ Uzaylılar, insanlar, gezegenler, farklı ırklar, dünyanın sonu gibi gibi Kitaba cidden severek başladım ♥ Fazlaca merak ediyordum ve hevesliydim ∩﹏∩ ⇨ Ancak yazar biz okurlara pisliklik olsun diye öyle bir son yaparak bitirdi kesinlikle ×_× Ya bildiğin gıcık oldum >﹏< ♢ Yazar sonu hem mutlumsu bitirmiş yani kitapta biçimde öyle gözüküyor lakin anlamca kitap gayet bana göre mutsuza yakınımsı gibi gibi ﺴ ⇨ Tam bir son da değil Hele ki devam kitabı olan "Invaded"in kapağını gördükten sonra da.. Fazlaca merak da ediyorum ⊙..⊙ İkili kitaplıkta çok güzel duracak ♥ ⇨ Gel de şimdi devamını bekle ╯︿╰ ✔ Kitabın vermek istediği mesajı çokça anlamlıydı ♔ ✔ Gerçekten ne olduğumuzu az çok iyi yansıtmış diyaloglarda ◈ Bir de diyalog demişken karakter arası konuşmalar iyiydi ✺ Ama ben L'eihrlilerin kullandığı sesiz konuşmayı daha çok sevdim; ➲ Duygular hissediliyor ➲ Asla yalan yok Karakterlerde de ; ♡ ❇ Öyle beni sinir eden yoktu ⇨ Sevdim ➟ Sadece son olaydaki olaya neden olan o insana benzeyen varlığımsıya sinir oldum ✎ Yazar yasak aşk olayını yani yasak aşktan bahsettiğim iki gezegen aşkı ∞ ▶ Onu daha farklı mı anlatsaymış bilemedim ✧ Aralarındaki bağı sevdim cidden güzel ve bazı kısımlar da özel ღ ❢ Ama iste bir şeycik kitapta eksik gibiydi sanki Çözemedim nedense ✕ ☞ Genel olarak akıcıydı ✔ ➥ Hemencecik okunuyor ☞ Kitabı sevdim gibi gibi ๓ ➥ Devamını merak ediyorum ✺ ☞ Sadece kitabı alırken fazlaca beklentinizi yüksek tutmayın sanki ❢ ❢ ➥ Ben alırken çokça farklı şeyler olacağını hayal etmiştim ﺴ ↬ İyi okumalar ∩▂∩

Baskı: Yabancı (Yabancı, #1)