eric faye
10.11.2015
Kitap Japonya'da gerçek hayatta yaşanmış bir öyküden yola çıkarak yazılmış. Çok düşündürücü,bir o kadar da hüzün barındıran bir metin.Ön yargılarımızdan sıyrılmamıza yardımcı olabilecek nitelikte kitap. :(((((((((((
Baskı: Nagazaki