S
sibelmert

01.06.2016

8/10

Hem okurum hem ağlarım şeklindeydi ama kötü değildi. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2016/04/kim-holden-gun-isgm-bright-side-serisi-1.html

Baskı: Gün Işığım ( Bright Side,#1 )