
Sezgi (Öngörü Serisi #2)
amy a. bartol
7/10
Ahhh Reed.. Bu seriyi okumamin en büyük sebebi ama bu kitapta Reed'i bulana aşkolsun. Kendisini kitabın bi basinda biraz gördük birde son 100 sayfada- ki tam 100 sayfa bile değil - Son kısımlar olmasaydı kesinlikle sevmedim derdim ama o son kısımlar kitabı kurtardı. Bundan sonraki kitaplar baya aksiyonluymus sanırım, umarım öyledir merakla bekliyorum.
Baskı: Sezgi (Öngörü Serisi #2)