maksim gorki
03.03.2018
Böyle bir çocukluk okuyunca insan ben ne yasamışım diyor. Dili de gayet akıcı. Zaten rus yazarlarin betimlemeleri ayrı bir mevzu. Bakalım bulabilirsem bu serinin 2. Kitabı ekmegimi kazanırken i de okuyacagim.
Baskı: Çocukluğum