10/10

Belki 21. yüzyılın das Kapital'i değil, ancak pek çok bakımdan önemli ve okunması gereken bir kitap. Çok uzun yıllar boyunca tartışılacaktır. Kitapla ilgili değerlendirmelerimi blog'umda ayrıntılı bir şekilde yazdım: 21. Yüzyılda Sermaye ve “Pikettymania” Hakkında bir Değerlendirme-1 http://sosyonomi.org/wp/?p=5404 21. Yüzyılda Sermaye ve “Pikettymania” Hakkında bir Değerlendirme-2 http://sosyonomi.org/wp/?p=5424 21. Yüzyılda Sermaye ve “Pikettymania” Hakkında bir Değerlendirme-3 http://sosyonomi.org/wp/?p=5436

Baskı: Capital in the Twenty-First Century