Fildişi Karası
Fildişi Karası

yekta kopan

E
efendi zibidi

08.12.2015

3/10

Bu öyküleri hiç sevmedim. Samimiyetsiz bir anlatımı vardı çünkü. En temel sebep olarak bunu söyleyebilirim. Bir diğer neden ise içi boş, derinliği olmayan, basit konulardan bahsetmiş olması.

Baskı: Fildişi Karası