
Fildişi Karası
yekta kopan
E
efendi zibidi
08.12.2015
3/10
Bu öyküleri hiç sevmedim. Samimiyetsiz bir anlatımı vardı çünkü. En temel sebep olarak bunu söyleyebilirim. Bir diğer neden ise içi boş, derinliği olmayan, basit konulardan bahsetmiş olması.
Baskı: Fildişi Karası