emile zola
10.06.2016
Madencilerin yaşadığı zorlukları anlatan güzel bir kitap.Ancak hikayede çok fazla karakter var.Bazen kimin kim olduğu anlaşılmıyor.Yine de okunabilir.
Baskı: Germinal