O
o_pelen

21.05.2012

6/10

Aslında güzel bir kitap fakat..insanın her hangi bir olay karşısında kendinden çok karşısındakini düşünmesine neden oluyor bu da insana çok fazla suçluluk hissi veriyor.

Baskı: Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı