dale carnegie
21.05.2012
Aslında güzel bir kitap fakat..insanın her hangi bir olay karşısında kendinden çok karşısındakini düşünmesine neden oluyor bu da insana çok fazla suçluluk hissi veriyor.
Baskı: Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı