sylvia plath
21.01.2016
Amerikan edebiyatını seven biriyim.Kolay kolay kitap yarım bıraktığım olmaz.Ancak bu kitapta yarısına gelmeme rağmen aradığım tadı bulamadım.Bir erkek okuyucu olarak etkilendim diyemem.Sadece akıcı bir kitap diyebileceğim bir çalışma olmuş.
Baskı: Sırça Fanus