
Kış Nefesi
rita hunter
P
persephone.
08.11.2017
7/10
Kitapta belli bir yere geldikten sonra özellikle tam adını koyamadığım bir hale büründüm. O nedenle biraz süründü elimde. Böyle sanki bir şeyler eksikmiş gibi hissettim. Yazarın daha iyi kitaplarını okumuştum. Kalemi yine iyiydi ama dediğim gibi bir şeyler eksikti. :) Belki o kadar reddedilmenin üzerine, aradan geçen 2 yılın ardından işlerin arapsaçına dönmeden yola konulmasıydı.. Belki de Beatrice'in Carter'ı daha fazla süründüreceğini düşünmemdi.. Adam geldi falan neyse çok sürmedi hadi evlenelim, iyi peki hadi evlenelim o zaman durumu oldu. :D Carter için Beatrice baya kolay oldu sanki :D
Baskı: Kış Nefesi