emine ışınsu
11.12.2012
bu kitabında esir türklerin hayatını çok güzel anlatmış Emine hanım kesinlikkle tavsiye ederim bu kitabı okuyanlar etkilenip bir zamanlar ilay ismini vermişler emine hanım bu ismi kendi bulmuş ülenin en güzel kızı demekmiş.. ah mehmet ali
Baskı: Çiçekler Büyür