M
Meltem17

13.06.2016

10/10

Tess'in ilk okuduğum romanı. Gerilimi çok yüksek, olay örgüsü gerçekliğe yakın bir şekilde anlatılmış. Etkilenmemek elde değil. Rizolli ikinci kitabı, gerilim severler okuyabilirler.

Baskı: Çırak (Rizzoli & Isles, #2)