Tersyüz
Tersyüz

amy harmon

H
hafize

15.01.2015

9/10

9 puan veriyorum... çünkü çok ağladım!!! bir puanı oradan kırdım ;) ağlak kitaplarla aram iyi değil lakin bu kitap acılara göğüs germeyi ve dahi her acıdan sonra dimdik ayakta kalmanın hikayesini anlatıyor.... yazarın çok basit bir anlatımı var... okuyucuyu hiç yormuyor... kitaba başladığımda beğenmeyeceğimden çok korktum... bu kadar basit bir kitap mı çıktı bu kadar övgü alan kitap dediğim oldu... ama ilerledikçe yazarın duyguları en basit dille anlatığını ve okuyucuya son derece iyi aktardığını gördüm... demek ki bazen en iyi anlatım en basiti olabiliyormuş... bana ciddi manada masal tadı verdi... ve yazar Bailey diye bir karakter yaratarak benim gönlüme tahtını kurdu... sanırım Bailey olmasa bu kitabı bu kadar sevmem imkansızdı... bırakın aşkı ve aşıkları sadece Bailey için bu kitabı okuyun derim :)

Baskı: Tersyüz