L
LadyMaria

16.08.2014

8/10

Üzülerek bir serinin daha sonuna geldim.Diğer üç kitaba göre bence bu kitap daha akıcıydı.Yine severek okudum.Lisa Kleypas'ın eserleri umarım çevrilmeye devam eder.Okumak isteyenlere tavsiye ederim.

Baskı: Nisan Yağmurları (The Wallflowers, #4)