
O Yaz (The Wallflowers, #1)
lisa kleypas
7/10
Hikayesi güzel, çevirisi berbat olan bir kitap daha.. Her ne kadar Simon 'in aşkını bir türlü hissedemesem de, Annanelle ve Simon arasın da ki eğlenceli diyaloglar güzeldi, sevdim. Dili akıcı , sürükleyici çabuk okunan bir kitap. Serinin diğer kitaplarını merak ediyorum. Özellikle Evie'nin hikayesi en merak ettigim..
Baskı: O Yaz (The Wallflowers, #1)