S
smtrkl_

14.07.2020

10/10

1984 -Yaklaşık 5 yıl sonra kitabı tekrar okudum ve tüylerim diken diken oldu. Her geçen gün winston smith'in yaşadığı dünya'ya biraz daha yaklaşıyoruz.

Baskı: 1984