E
ehlimana

25.08.2013

7/10

en başta nasıl sıktı:((( sonra fark ettim ki agatha christie nin sıkıcılaştırılmış versyonu. yani bence öyleydi. katılmayan olabilir ama bana sıkıcı geldi. sonlara doğru bir kafa karıştırdı ama meraktan hemen okumak istedim. veee bitti.

Baskı: Dr. Jekyll ve Mr. Hyde'ın Tuhaf Hikayesi