F
ferdauygun

23.11.2014

6/10

Başlarda daha samimi olup sonlara doğru üzerinde durulması gereken karakterler çoğaldıkça samimiyetini kaybetip ortalama bir hikayeye dönüşmüş. Yinede ezilen kadınların dünyasını aralamak bakış açınızı değiştirmek için okunabilir bir hikaye...

Baskı: Pembe ve Yusuf