
Pembe ve Yusuf
canan tan
G
Gozdeguner
19.12.2014
8/10
Hayatin içinde (ne yazik ki) yaşananları çok akıcı bir dille işlemiş Canan Tan kitabinda.. Ancak olayları cok yüzeysel bir şekilde işlemiş. Ve son olarakta ne yazik ki sonu beni çok tatmin ettiğini soyleyemeyecegim...
Baskı: Pembe ve Yusuf