
Benim Hüzünlü Orospularım
gabriel garcia marquez
T
tulin cosgun
03.11.2014
10/10
yazarin okudugum ikinci kitabiydi.ben bunu da cok begendim.anlatimi ,dili,tarzi baska cok baska okunasi bir yazar.
Baskı: Benim Hüzünlü Orospularım

gabriel garcia marquez
03.11.2014
yazarin okudugum ikinci kitabiydi.ben bunu da cok begendim.anlatimi ,dili,tarzi baska cok baska okunasi bir yazar.
Baskı: Benim Hüzünlü Orospularım