rıfat ılgaz
02.08.2011
Herkese okumasını tavsiye ederim.2.Dünya sevaşı yıllarının zorlıkları.Neye rağmen savaşa girmemişiz. Halkımızın içler acısı durumu enfes bir eser.
Baskı: Karartma Geceleri