H
hüma

18.01.2017

5/10

Okurken aklımda sonuna dair o kadar çok senaryo yazdım ki sonu benim için tam bir hayal kırıklığı oldu..kendi kafamdakileri daha çok beğendim yani.;)

Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)