charles dickens
23.04.2015
Bu kitabı okuyalı seneler oldu ama tadı damağımda kaldı. İngiliz Edebiyatı'nın başyapıtlarından, harika bir eser. Yakın zamanda tekrar okumak istiyorum.
Baskı: Büyük Umutlar