susan elizabeth phillips
27.09.2018
Roman güzeldi, kendi tarzı içinde farklıydı... olay içinde olay, duygu içinde duydu... çeviri de başarılıydı ama BALAYI mı? Epsilon, bu nasıl bir çeviridir? Karakter ismini (Honey Moon) Türkçe'ye çevirerek romanın ismi yapmışlar, saçma olmuş...
Baskı: Balayı