E
efendi zibidi

19.12.2017

5/10

Gereksiz bir kitap olmuş bence. Ayrıca bir yazarıın basmayı planlamadığı yazılarını para kazanmak için toplayıp da basmak hiç etik gelmiyor bana.

Baskı: Çakıcı'nın İlk Kurşunu: Tereke